سرخط خبرها

برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس

  • کد خبر: ۲۲۷۰۹۰
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های تهران، رفسنجان، قزوین، تبریز و اراک آغاز می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این روز پرسپولیس در ورزشگاه پارس قوامین تهران مهمان هوادار خواهد بود.

دیداری که برای سرخ‌پوشان از حساسیت بالایی برخوردار است و شاگردان اوسمار اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند فقط باید با برد از میدان خارج شوند.

بازی پرسپولیس و هوادار در این روز از ساعت ۱۸:۲۰ برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار‌های مهم این هفته مس رفسنجان در خانه میزبان سپاهان رده سومی است. شاگردان مورایس دیگر امیدی به قهرمانی در این فصل ندارند و سعی دارند جایگاه سومی خود را تا پایان لیگ حفظ کنند.

تراکتور نیز در این هفته میزبان گل گهر رده ششمی است. تبریزی‌ها نیز با ۴۰ امتیاز در رده چهارم ایستاده اند و به دنبال کسب رده سوم لیگ هستند تا این فصل را با بهترین رتبه ممکن به پایان برسانند.

۳ بازی باقیمانده این هفته در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که استقلال در این روز و در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد قعر جدولی هستند.

آبی‌ها برای حفظ صدر باید پیروز شوند، چرا که در صورت پیروزی پرسپولیس، صدر جدول و شاید قهرمانی در لیگ برتر را به رقیب خود واگذار کنند. در آن سوی میدان فولاد نیز با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. فولاد نیز برای بقا نیز به کسب امتیاز از شاگردان نکونام دارد، چرا که در صورت شکست کار سختی در ۳ هفته پایانی خواهند داشت.

برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->